Sunday, May 9, 2010

saat2 terindah...

salam...
now I am 21 years old...
rmai kate ak dh tua...
tp ak rase
ak ni mude je lg (dh start nak perasan)
hahaha...
but for this year,
it is so special for me
huhuhu...
why special???
bcoz ak dh dpt hadiah be4 birthday ak lg
hehehe...
hadiah dr someone special for me
guess who???
hahaha...
nak tau x ape yg ak dpt...
tgk lh kat bwk tu...
hehehe...


my first birthday present yg ke 21 huhuhu....


i like!!!!comel sgt2 huhuhu...


special for 'si dia' :
ape2 pn sarah nak say thanks a lot kat abg coz bg present ni kat org,walaupn dugaan menimpa utk sampi ke tangan org hehehe...sarah suke sgt2 walaupn abg kate x seberape...tp bg org ia sgt2 bermakne lg2 hadiah tu pemberian dr abg huhuhu...
now I can say that U are very important & special for me hehehe...lastly,thanks for everything that U do for me & hopefully happy ending for 'us' hehehe....

1 comment:

  1. ermmm mai,, neyh kew hadiah si dia bagi??
    ermm comel sngt2,,, ;0)

    ReplyDelete